vineri, 2 octombrie 2015

Toamnă

Colindă gândul
Printre pagini albe 
Ce-au rostuit
Cândva
Atâtea doruri
înfrigurată răsfoiesc un vis
Ascuns în frunze
Până ce bruma îmi albește degetele
Atâta toamnă a mușcat din mine
Că-s frunză
Nor
și ploaie
Vânt
Când clipa se așterne pe pământ
și nu mai văd
pe cer
niciun cocor

Un comentariu:

  1. Bună dragă prietenă. Abia azi am dat de profilul tău şi deja îmi pare rău că n-am reuşit asta mai demult. M-ai lasat fără cuvinte, scrii impresionant. M-ai convins să te urmăresc de acum încolo. Şi eu scriu. Mi-ar face o deosebită plăcere dacă am păstra legătura. Am nevoie de sugestiile tale cu privire la:
    http://damaschinjamesrobert.blogspot.com/
    Este colţul meu de Rai, locul unde confesiunile cele mai intime ale sufletului meu prind contur. Îţi doresc o zi cât mai plăcută şi plină de voie bună!

    RăspundețiȘtergere